..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 14 października 2017

(72) Piast Żmigród - BKS STAL

III liga, grupa III
ponad miesiąc bez meczu Mojego BKS - STAL to jednak za długo, no ale dzisiaj jest mecz wyjazdowy, ponownie jestem w Żmigrodzie.



BKS = STAL: KOZIK -DZIONSKO, KARETA, RADOMSKI, PIELICHOWSKI, CAPUTA (56 min, BEZAK), CZAICKI, SOBALA, PIECZUR, FERFECKI, JARNOT (90 min.  CZEKAŃSKI)

no cóż gra Naszych piłkarzy niestety nie powala, są momenty że po prostu rządzą na boisku, by za chwile zagrać tak głupio. Na szczęście trafili na słabszego przeciwnika, który nie potrafi wykorzystać prezentów. Tak czepiając się trochę, to jestem ciekawy czy Nasz bramkarz np. przy rzutach rożnych potrafi powalczyć o tą piłkę, a może trener każe mu pilnować linii bramkowej. Z innej beczki, to już dawno na meczu nikt mnie nie nazwał hanysem, no ale głupich nie sieją. Jedno co można powiedzieć o kibicach? miejscowych, że wulgaryzm to u nich jest na pierwszym miejscu. Szkoda że to następny klub gdzie zamiast biletu, dają paragon z kasy.Mecz bez piwka, zresztą brak było cateringu.
bilet: 10 zł
widzów: 





 podróż samochodem
 301 km



















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz