..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 21 kwietnia 2018

(22) podbeskidzie - Miedź Legnica



MIEDŹ: Sapela - Bartczak, de Amo, Osyra, Adu Kwame, Marquitos, Purzycki, Santana (62 min. Mystkowski), Forsell, Łobodziński (80 min. Piasecki), Piątkowski.

     Szkoda straconych punktów przez Miedziankę, a te są bardzo potrzebne w walce o awans do ekstraklasy, bo trzeba pamiętać że konkurencja nie śpi. Słyszałem już kiedyś, że te mecze tego stwora urzędasów, są bardzo dziwne, no i ten też pod koniec pierwszej połowy, wydawał się ustawiony. Bo jak inaczej można powiedzieć, gdy sędzia z niczego daje rzut karny, na szczęście nie wykorzystany. Zresztą po oglądaniu meczu Real-Juve i decyzji o karnym w końcówce meczu, już chyba nic nie dziwi. Dobry doping w wykonaniu Kibiców Gości, na sektorze wspólnie zasiedli Fani: Miedź Legnica, Śląsk Wrocław, BKS STAL.Oczywiście nie obeszło się bez małej degustacji.
bilet: 20 zł
widzów: 4800




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz